Saya mahukan braces di gigi saya




Braces ? Puan blog ni dah start gila nak pakai braces . Seriously , teringin gila nak pakai braces ni sbb keadaan gigi aku yang tak teratur . Gigi aku serious banyak masalah . Sbb tu lah aku nak pakai braces . Bukan sebab mengikut trend okay Photobucket

Gigi aku ada taring yang jarak daripade gigi kapak , kiri kanan pulak tu . sbb tu la aq nak buat braces nk rapatkan gigi taring tu dengan gigi kapak . Tapi dengar cerita kos nak buat brace ni mahal gila nak mampus . Kalau kat swasta adalah dalam RM7000+ . Kalau nak buat dekat government , waiting list mesti bertahun² .But , I want braces soooo muchh Photobucket


Siapa yang ade pengalaman buat braces , tlonglah bagi pendapat or anything di ruang comment di bawah ok (:

Penat Menaip by Umi Cocomel x'P

No comments:

Post a Comment

:)