Nur Farah Mohamed Rosli


okay , siap2 sikit .
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh stalker and reader:face12:
korang tengok kan gama atas tu :face41:
die tu la Nur Farah Mohamed Rosli :face68:
Omeykan die ? hehe .
Single lagi tau die . spe nk carik la fb die sendiri .
Tapi sekarang nie saye tengah sedih sangat2 tersangat2 lah sedih :face22:
sbb die akan pindah ke AUSTRALIA . Jaohkan dari Malaysia ?:face70:
Die pulak last sekolah time hari jumaat semalam (17/2)
tapi flight die bertolak gi AUSTRALIA 4/3 lmbat lagi kan ? bulan depan aru pindah tapi apak die
berhentikan awal:face33: errr ! rase macam nak maki2 je bapak die tu .
Smalam da nangis2 dengan die sume , agi hadiah kat die sume . tapi kite just agi Cup yg ade saye tulis satu ayat nie . die mesti ingat selalu :face18:
Dah la dkat dlm kelas die dudok sebelah saye , then nie die da pindah kite nak dudok nak spe ? :face31:
Argh ! tolong la baby farah jangan pergi . please aku merayu nie :face37:
Aku sayang kau sangat2 ! Aku kawan dengan kau dari darjah 4 sampai skarang kan ?:face5:
Bapak kau nie mmg tau , nak kene dgn aku . errrr:face3:
Farah ! aku tak nak pisah dengan kau . 2 tahun tu , lme la weyh ! then kemungkinan kau tinggal kat sne forever rite? hmm , kau mesti balek jgn tak balek .
Okey , Promise !


:54:MESSAGE FOR YOU FARAH
Always skyping with okey baby .
.Genap 2 tahun balek Malaysia balek!
Argh ! tak tau ape nk suro kau simpan lagi .
Simpan semuenye la , Aku , 1 Harapan , 2 Sintar , Hadiah2 tu semue
then yg 2 Sintar buatkan tu tampal kat dinding bilek kau yg baru nnt tau


Penat Menaip by Umi Cocomel x'P

No comments:

Post a Comment

:)