Sad + Happy = BAHAGIA



Fuhh ~ Fuhh ~ *tepis habuk* pergh ! dah berhabuk blog aku nie , dah lme tak update xD sorry guys :P
Assalamualaikum and bonjour fellas 
Today i would like to tell you about SAD and HAPPY story :'D
Which one did you want ? SAD or HAPPY ? 
Sad first la eh ? hewhew :3
Okey , Sad story .
I was broke up with Arief Ezzam Zulhelmie :D
15/4/2012 - 22/5/2012 . I'm Single rite now xD haha , I broke with him cause i still have perasaan and 
i mmg kuat cemburu , lagi2 die ckp die still sayang ex die , so i think just let him go :')
"Aku lepaskan Kau sbb aku sayang kau and aku nak tengok kau bahagia dgn org yg kau sayang bkn sbb
aku dah tak sayangkan kau ! Faham  ?"
okey2 ! tutup cite SAD story tu , and open the Happy story :D
okey , Bismillahirrahmanirrahim !
okey , Happy story nie ad 3 story :D
First story , aku nak cite pasal result skolah i :D 
Alhamdulillah keputusan tahun nie baik , tempat ke 22/35 dlm class but dlm kedudukan tingkatan 99/213
hehe ! okey la tu kan dari terok :P
and this friday , my dad will take y report card woo ~ i'm so scared if my teacher said about my attitude in 
the class xD my attitude was so bad woohh ~ haha !
okey , second story pulak !
I dapat jumpe mama aku ! hewhew ! I miss her so much woo ~
I jumpe die tah tak ingat tarikh die bile , but mase tu kenduri rumah kak ema :D
Tapi paling tak sukenye , dapat jumpe die sekejap je owh -,-" 
sbb die kene hantar nazak tu gi main sepak takraw :3
kalau tak dpt jumpe lame tau :3 
tapi takpe lah aslkan dapat jumpe :D
Lepas sikit rindu i dekat die :*
Last story bout HIM :P
Allhamdulillah die dah get back dengan Kinah :D
haha, tak tau kenape happy sangat bile diorg get back balik xD
maybe sbb i menyesal kot kacau hubungan diorg dulu :(
hewhew , okey ! walaupun i ade rase jealous sikit bile tau diorg get back but i happy gile xD
Congrates korang ! 
and I will never contact him anymore and tweet or whatever :D 
i tanak kacau korang dah :P
Hope korang kekal smpai ke jinjang pelamin xD auwww ~ gahaha !
okey ! sampai sini je kay story i buat hari nie and insyaAllah i akan update lagi :D
Assalamualaikum stalker :* 


Penat Menaip by Umi Cocomel x'P

No comments:

Post a Comment

:)