PUTUS KAWAN


Hey hi ! Assalamualaikum staler and reader :') Long time no see rite ? haha, ofc all of you was missin me rite ? haha , k. Wait nak lap2 sikit blog ni, dah berhabuk :') Okey done ! Today i would like to story bout my ENEMY :') Musuh musuh pun die tu Ex aku. k, enough. Pada Tarikh 12/10 Umi Jannah mengesahkan bahawa Umi Jannah dengan Arief Ezzam Zulhelmie bukan Enemy :'D Tahu kitorang jadi ape ? cuba teka ? haaaaaaaaaa ! SALAH :P Saya dengan dia dah PUTUS KAWAN ! yeay ! yeay ! Happy nye :') Aku buat semua ni sbb aku tanak digelar PEROSAK HUBUNGAN ORANG lagi :') And i do all of this for you ZAKINAH ZAIDI :'D Aku buat ni dengan sukarela aku tersentap dengan ayat zakinah :') Aku rasa diri aku ni PEMUSNAH KEBAHAGIAAN korang :') Bout that picture, old is old . Gamba lame , aku dah tutup dah nama tu. Kalau kau tak suka aku tweet dgn ezzam just straight to the point dengan aku k ? jangan simpan dalam hati, nnt kau yg sakit. Sakit hati rite ? Setelah saya baca ape yg die tweet lepas saya mention BOYFRIEND zakinah ianya sangat membuatkan saya TERASA dan SENTAP. Saya nak cakap dekat awak, thanks sbb selama ni kau kawan dgn aku, hang ou dgn aku, laughing dengan aku, menggila dgn aku semuanya la. Aku akan ingat kenangan semua tu :') k Zakinah ? Thanks You so much :') For you Zakinah"Aku buat semua ni bukan sbb nak marahor what just nak kau bahagia dgn die :') Aku tau, kau jealous kalau aku tweet dgn ezzam ape semua tu , aku tau :') so start from now, kau tayah risau lagi tau ? aku bukan kawan die lagi dah :'D Kau jangan menangis jangan sedih jangan apeapelah sbb die k ? Kau kene HAPPY selalu " 
This is bout me and ARIEF EZZAM ZULHELMIE pula. Woi, zam ! ingat tau tarikh 12/10 ni ? Aku dengan kau dah PUTUS KAWAN. Delete NUMBER aku tu, jangan save dah. Kau bukan kawan aku dah tak kawan dah :D hehe, So nanti takde dah la PEROSAK HUBUNGAN kau dgn Kinah kan ? haha, Then takde lagi gelak tawa kau dgn aku semua tu aku akan CUBA untuk Delete walaupun aku susah nk delete semua tu. But aku akan C.U.B.A :D k ? Pasal kau game aku ape semua tu aku still tak faham , but a lil'bit aku ade faham. Kalau aku tak suruh kau lupakan aku pon, kau mesti dah boleh lupakan kan ? haha ! okey good :D Lupakan aku tanpa disuruh tau ? bkn sbb terpaksa or disuruh :') k ? And pasal kenangan2 kau dgn aku dulu tu, aku rasa aku takkan boleh nak lupakan, masa kite skype sampai lewat malam, mula2 kite kawan gaduh pasal TANDAS, haha itu lawak :'D i'm still remember that :D haha , but i'm trying to DELETE all of that memory :') Aku C.U.B.A. dan kau H.A.R.U.S delete semua memory tu tau ? k Ezzam ? okey :'D
Okey, That's all for tonight .Kalau awak ckp saya salah faham takpe, maybe betul saya salah faham. but bout this PUTUS KAWAN mmg keputusan muktamad saya ZAKINAH :') . okey bye ,Tired :') 


Penat Menaip by Umi Cocomel x'P

No comments:

Post a Comment

:)