1 month Anniversarry :*


Assalamualaikum and Hallow Fellas ;* Long time no see rite ? eh ? see ? haha. dah lama tak update blog >.< sedih :( Okey hari ni saya nak update pasal tu hah ! tajuk atas tu. 1 month already maa :D Korang tak tau kan siapa partner saya ? haha. k. Nama dia MUHAMMAD AIMAN bin KHAMIS . Umur 15 tahun. Sekolah Menengah AGAMA AL RAHMAN. Agama k Agama :) k. sayang dia sangat sangat. Banyak rintangan dan halangan dah jadi x)) Gaduh baik gaduh baik. and Tarikh 1/2 saya Hampir break dengan dia, but get back balik pada tarikh yang sama. haha. K. Dia berjaya buat hati saya tertarik dekat BIBIR and KENING dia xD hahaha. Setelah lama nak cubit bibir dia tu, semalam masa lepak dengan dia dapat juga cubit. hahaha. Seriously i love him so much ;) Walaupun perangai dia sama je dengan saya, saya tetap sayang dia. Nak ikut kan semua yang ada dekat dia lebih kurang je dengan saya. Anak Last, Hot temper, Degil x")


 heh ! Hari ni ! 12/2/13 saya dengan dia genap sebulan :D and i hope i can kekal dengan dia lama lagi. haha. can ah ? First time saya meet dia dekat MCD DESA PANDAN haha. Mula mula meet tu mmg saya diam jelah. Korang tau ape kitorg buat ? berbual melalui WHATSAPP xD sedangkan kitorg ade depan depan je. Nadrah bengang je tengok kitorg x") Second time meet dia dekat BUS STOP lol. Act, dia nak amik charger dia je. Ingatkan sekejap sekali lama pulak :3 Lepak punya lepak sekali hujan hahaahaha. Blushing bile dia betulkan rambut saya xD and one thing yang buat saya blushing gile gile tu ade 1 ayat ni, haha ! tapi tak boleh bagi tahu la secret xD malu gile. Third time meet dia just nak amik earphone. Kali keempat dekat dunkin donut dia bawak member and masa tu tak lama pon lepak -.- mmg marah gile la hari tu. hari tu jugak la gaduh ~ Then hari tu , sabtu 9/2 , ingatkan nak tengok wayang , sekali mak nak bawak dia pergi hospital nak check penyakit dia. lulz. Tak jadi tengok wayang lepas dia balik dari hospital saya suruh dia datang mcd, lepak sekali dengan Nabila x)) On that day la paling best lepak dengan dia ;') Then esok harinya dia ajak lepak sekali, haha ! Dua hari berturut turut dengan dia ;) Semalam tu ade la jugak tak de mood sangat dengan dia. Dia boleh buat bodoh je bila member saya main phone dia then snap gambar banyak banyak. grr. sakit hati je. But memang best dengan dia semalam ;) and semalam juga la dia curi NAME TAG KESAYANGAN saya. PENCURI >.< Dah la name tag tu sekolah rendah punya. kuajaq ! K. tak tau nak story ape dah. HAPPY ONE MONTH ANNIVERSARRY FOR ME AND AIMAN ;* I LOVE YOU SO MUCH :************* HEE :D 

Nah Last pic with him :* ILOVEYOUSOMUCHMUHAMMADAIMAN :*



Penat Menaip by Umi Cocomel x'P

No comments:

Post a Comment

:)